fredag 22 maj 2009

Det nalkas helg

Vill bjuda upp till dans så här inför helgen med Cybotron - Colossus, anno 1977.
Stenhårt tunggung med feta synthbeats.

http://www.youtube.com/watch?v=QiHEtargRXQ
(kan man lägga upp en youtube-ruta med playfunktion på något sätt??)

Påbörjade igår ett altanbygge, vilket hittills bara gett mig ryggvärk men ikväll ska samtliga plintar vara på plats. Sen kvarstår bara den av mig kraftigt romantiserade delen av altanbygget; byggandet. Ser framför mig en varm sol, en bar överkropp, ett antal öl i ishink, kap/gersåg och an occassional cigg. Men med min tur blir det väl handsåg i hagelskurar, trasiga stövlar och handskruvad altan...

Om vi blickar framåt mot mer konkreta händelser. I morgon bär det av till "Staden utan namn" till Mako och min vapendragare i vått och torrt, Peter för ett dygn där jag ser oss i något av en manlig mysormgrop med musik, gitarr, öl, god mat och väldigt sköna diskussioner. Det kommer att bli otroligt trevligt. Om jag ska likna kvällen med ett tyg, blir det sammet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar