tisdag 9 juni 2009

Arlanda, på väg hem.

Så var denna tid i Stockholm över.. av alla aktiviteter och sociala samkväm jag hade planerat blev det pannkaka. Förutom en fika med Clas i Vita Bergsparken och Bruce låg jag bara på hotellrummet och njöt av stillheten.

Sitter nu vid en dator på Arlanda och lyssnar på Steve Earl i iPoden. Måste lära mig spela Christmas in Washington! Blir hur som helst sugen på att spela gitarr..

http://www.youtube.com/watch?v=mxCIUFO3zcM

Det ska bli skönt att komma hem till good ol' Skell igen. Saknar mitt hus, min säng, min livskamrat och framför allt; mina barn. Bra vuxenpoäng med sånt va? En vecka i händelsernas stad, Estockholmo, och jag längtar hem... nåja, nu ska jag färdigställa altanen. Arbetade fram en skiss på trappan igår på hotellrummet. Den kommer att bli alla tiders, ska ni veta. När trappen är klar ser jag fram emot en sommar utan större utsvävningar. Leos Lekland, Lycksele Djurpark och andra korta utflykter blir lagom..

Nu är det bara en timme kvar. Flygtaxin hämtar mig 22.30. Hemma kl. 23.00. See you when I get there, Maestro.


Goda källor låter för övrigt hälsa att AIK är mkt nära med Bartecko, detaljer återstår. Årsmöte ikväll, presenteras han där?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar