onsdag 3 juni 2009

Stockholm

Det är något speciellt med att vistas på hotell.. det är den totala avslappningen att ligga på sängen och glo på tv, man har inga måsten, inget man "borde" göra.. man kan helt enkelt ligga på sängen och låta magen smälta "I Love Bea"-pizzan från Pizza Hut. Bra skit!

Idag har vi en day off från utbildningen och eftersom jag var duktig nog att göra bort alla hemmastudier igår har jag en oinplanerad dag. Så jag har väl gått drygt två mil totalt i min iver att vittja huvudstaden på allehanda fynd.

Shoppingen resulterade i följande lista:
- Stråhatt
- Westernfluga
- två långärmade skjortor från second hand
- en kortärmad dito
- en svart emaljerad gryta från Myrorna
- ett par Blues Brother-solbrillor
- ett par mörkblå jeans
- en Dylan-bok
Allt för ca 900 pistoler. Jag är nöjd.

Utöver det har jag köpt en del saker åt Carro. Jag är fan världens bästa kille. Ödmjuk också.

Nu lockar duschen, i morgon lockar Bruce. Även om man på nyheterna var oroliga för att konserten skulle förstöras av dåligt väder. De hotar med 6 grader och regn... Såklart. Eftersom Brucekonserterna i Sverige alltid välsignats med bra väder måste det ju regna och blåsa när jag ska se el Maestro. Nåja, det finns inga dåliga väder säger dom ju..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar